4 Mei 2014

VITAMIN E COMPLEX


VITAMIN E SHAKLEE


 Perbezaan Shaklee:

Dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diektrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E ( alpha, beta,gamma, delta ). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.
Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti oksidan dan melindungi retina.

Manfaat utama:



  • Melindungi jantung: Pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat;melindungi seldarah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan lkolesterol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platelet darah dari melekat di dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.
  • Mempertingkatkan kemampuan reproduktif: Kajian pada tahun 1924,mendapati vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  • Anti penuaan : 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan,mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
  • Anti oksidan yang kuat: Pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk nti oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukihkan sistem imun,menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor,mengurangkan kerosakkan akibat radikalbebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi-katarak dan masalah penglihatan.
  • Kelestarian tenaga: Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen berlebihan.
  • Memperbaiki arthritis: Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, varikos vena, sakit sendi.
  • Memperbaiki parut: Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh dikenakan terus pada lka untuk mengurangkan kesan parut.
Adakah anda mengambil VItamin E dengan cukup?
Untuk 400IU vitamin E, seseorang perlu mengambil makanan berikut untuk sel-sel sihat melawan radikal bebas: 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam, 500g badam.

Nak cuba? PM saya  

ADAH 0139865852

Terima Kasih

Tiada ulasan:

© Vitamin Duniaku | Template Designed By Blog Bingkisan Hati